Offline + online.

Wil jij je doelgroep beter bereiken, maar vind je het lastig om de juiste communicatiemiddelen te kiezen? Best logisch, want er zijn zo veel mogelijkheden. Vooral online is de keuze reuze. Toch heb ik gemerkt dat ondernemers vaak grijpen naar de bekende media, zoals Facebook en Instagram. Maar dat wat iedereen doet hoeft voor jou niet altijd te werken. Jouw doelgroep vraagt namelijk om een andere benadering dan dat van een ondernemer die een totaal andere dienst of product aanbiedt.

En jouw persoonlijke boodschap vraagt om een ander communicatiemiddel dan dat van jouw concurrent. Samen maken we de juiste strategische en tactische keuzes met als doel jouw doelgroep tot (re)actie aan te zetten. Dit persoonlijke een-op-een-traject bestaat uit 4 fases: merkonderzoek, merkpersoonlijkheid, externe factoren & zichtbaarheid. Het traject is praktisch, met de juiste stappen in de juiste volgorde.

Wat we gaan doen.

  • We starten met een huisstijlscan. Aan de hand van deze scan kom je erachter wat jouw huidige communicatiestijl is. Je krijgt helder hoe consistent jij bent in je uitingen bij het uitdragen van jouw merk. Aansluitend volgt een VERBAAL-analyse. Deze analyse biedt een complete waardering van je huidige communicatiebeleid. Je krijgt inzichtelijk wat jouw jouw sterke kanten zijn, wat je verbeterpunten zijn, waar kansen liggen en welke bedreigingen op de loer liggen.
  • In fase 2 gaan we terug naar de basis. Wij gaan ontdekken wat jouw verhaal is, wat jou uniek maakt, wat de toegevoegde waarde van jouw merk is en vertalen dit naar woord & beeld. Het vormgeven van een huisstijl die aansluit bij jouw merk mag zal uiteraard niet ontbreken.
  • In fase 3 brengen we de externe factoren in kaart: doelgroep, klantreis & concurrenten. Je krijgt een goed beeld van wie jouw doelgroep is. Waar jouw ideale klanten ’s nachts wakker van liggen. Welke stappen jouw doelgroep maakt van oriëntatie tot koop. Wie jouw concurrenten zijn en hoe jij het beter kunt doen dan jouw concurrenten.
  • In de laatste fase bepalen we wie je wil bereiken, wat je wil communiceren en leer je welk middel je kan inzetten om jouw boodschap naar buiten te brengen. Je krijgt tips over het zakelijk inzetten + visueel vormgeven van jouw social media kanalen en over het opbouwen van een duurzame relatie met jouw klanten.

Wat het jou oplevert.

Dit pakket is perfect voor de ambitieuze ondernemer die het volgende wil bereiken:

  • Constante stroom van nieuwe klanten
  • De juiste klanten aantrekken
  • Gemakkelijker verkoop van producten en diensten
  • Hogere prijzen eisen en meer winst
  • Samenwerken met grote merken
  • Snellere groei (omvang)
  • Top of mind bij (potentiële) klanten
  • Opbouwen van winstgevende relaties

Wat je meekrijgt.

Aan het eind van dit traject krijg je een merkhandboek met tips en richtlijnen voor een sterk merk. Een visuele vertaling van jouw merkpersoonlijkheid door middel van een moodboard. Een complete beeldbank. Concrete vervolgstappen om zelf (of samen) mee aan de slag te gaan. Na dit traject ben jij klaar om jouw merk te presenteren.

Investering: € 2995,00

Jij bent uniek en dat is jouw kracht! Je moet alleen weten wat jou onderscheidt van anderen, het eigen maken en dat op een herkenbare manier zichtbaar maken!

Let's talk.

Ben jij klaar voor een potje Next level Zichtbaarheid? En wil jij jouw social media branding naar een hoger niveau tillen? Laten we een afspraak inplannen voor een vrijblijvende ontmoeting.