Onderscheidend zijn.

Een sterk merk is een merk dat goed zichtbaar is dankzij krachtige branding en een heldere merkidentiteit. Door terug te gaan naar de kern van jouw merk vinden we samen het fundament waarop een sterk merk kan worden gebouwd. Samen voeren we een beleid uit dat een bepaalde lading, kenmerk, voordeel, associatie en gevoel verbindt aan jouw merk. Hierbij staat als doel; jouw merk zo onderscheidend mogelijk in de markt positioneren.

In een persoonlijk een-op-een traject help ik jou jouw merk helder te krijgen, zodat je duidelijk kan communiceren wat je te bieden hebt en wat jouw merk onderscheidend maakt. Het traject – bestaande uit 3 fases – is praktisch, met de juiste stappen in de juiste volgorde.

Wat we gaan doen.

  • We starten met een huisstijlscan. Aan de hand van deze scan kom je erachter wat jouw huidige communicatiestijl is. Je krijgt helder hoe consistent jij bent in je uitingen bij het uitdragen van jouw merk. Aansluitend volgt een VERBAAL-analyse. Deze analyse biedt een complete waardering van je huidige communicatiebeleid. Je krijgt inzichtelijk wat jouw jouw sterke kanten zijn, wat je verbeterpunten zijn, waar kansen liggen en welke bedreigingen op de loer liggen.
  • In fase 2 gaan we terug naar de basis. Wij gaan ontdekken wat jouw verhaal is, wat jou uniek maakt, wat de toegevoegde waarde van jouw merk is en vertalen dit naar woord & beeld. Het vormgeven van een huisstijl die aansluit bij jouw merk mag zal uiteraard niet ontbreken.
  • In de laatste fase brengen we 3 externe factoren in kaart: doelgroep, klantreis & concurrenten. Je krijgt een goed beeld van wie jouw doelgroep is. Waar jouw ideale klanten ’s nachts wakker van liggen. Welke stappen jouw doelgroep maakt van oriëntatie tot koop. Wie jouw concurrenten zijn en hoe jij het beter kunt doen dan jouw concurrenten.

Wat het jou oplevert.

Dit pakket is perfect voor de ambitieuze ondernemer die het volgende wil bereiken:

  • Meer focus, rust, energie & overzicht
  • Jouw waarom is duidelijk & je weet waar jouw merk voor staat
  • Een scherpe boodschap
  • Je hebt een huisstijl die aansluit bij wie je bent, wat je doet en wat je klanten ervaren
  • Je kent jouw doelgroep en weet in te springen op pijnpunten
  • Je kent het pad dat de klant doorloopt van oriëntatie tot koop
  • Je weet elk contactmoment volledig in lijn te brengen met jouw merkbelofte
  • Je weet wat jou onderscheidt van concurrenten en hoe je afstand van ze kan nemen
  • Je bent op de hoogte van marktontwikkelingen

Wat je meekrijgt.

Aan het eind van dit traject heb jij een merkhandboek met tips en richtlijnen voor een sterk merk. Een visuele vertaling van jouw merkpersoonlijkheid door middel van een moodboard en ben jij klaar om jouw merk te presenteren.

Investering : € 1950,00

Jij bent uniek en dat is jouw kracht! Onderneem vanuit die kracht en je bent op jouw best.

Wil je meer zichtbaarheid door ook aan de slag te gaan met je visuele identiteit? Kies dan voor het traject Next level zichtbaarheid.

Let's talk.

Klaar om aan de slag te gaan met jouw merk? Leuk! Laten we een afspraak inplannen voor een vrijblijvende ontmoeting of zeg gewoon hallo.